Prof Dr Uğur Batı
Lisans
eğitimini Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamladı. Marmara Üniversitesi
SBE’nden Reklamcılık ve Tanıtım yüksek lisansı ile Yeditepe Üniversitesi
SBE’nden Pazarlama Yönetimi ve Genel İşletme bölümlerinde farklı yüksek
lisans derecelerine sahip olan Batı, doktorasını da Marmara
Üniversitesi SBE’nde İletişim Bilimleri anabilim dalında tamamladı.
Profesyonel
kariyerinde, farklı reklam ajanslarında reklam yazarlığı ve stratejist
olarak görev yaptıktan sonra, Rumeli Telekom bünyesinde Telsim’de marka
yönetimi bölümlerindeki görevlerinin ardından, Microsoft, İş-Tim Aria ve
Oracle projelerinde tercüme ve lokalizasyonlar yaptı. Gode İstanbul’da
2,5 yıl süresince yaratıcı yönetmen olarak görev yapan Uğur Batı,
Yeditepe Üniversitesinde öğretim üyeliği yaptı. 2012 yılında İMKB’den
Borsa İstanbul’a dönüş sürecinde Borsa İstanbul’da Başkan Danışmanı ve
Kurumsal İletişim Direktörü olarak görev yağan Uğur Batı aynı görevi
sürdürmektedir.
Profesyonel
kariyerinde pek çok ulusal ve uluslararası marka için reklamlar yazıp,
stratejiler geliştiren, marka danışmanlıkları da yapan Uğur Batı, farklı
üniversitelerde dersler vermiş, mesleki eğitimler gerçekleştirmişt ir.
Reklam Yaratıcıları Derneği Bakan Yardımcısı olarak görev yapan yazar,
The Brand Age, Adam Sanat, Dergi, Özne, Sivil Toplum, Edam, Pi,
Gennaration, Pazarlama Dünyası ve Martı gibi yayınlarda makale, eleştiri
ve denemeler yazmaktadır. Yazarın daha önce Reklamın Dili, Dijital
Oyunlar: Kendi Dünyanda Yaşa, Bizimkinde Oyna, Enneagram İle Kişilik
Analizi, Kendine İyi Bak, Markethink ya da Farkethink: Deneyimsel
Pazarlama ve Duyusal Pazarlama, Ben Bilmem Beynim Bilir, Tüketici
Davranışları: Tüketim Kültürü, Psikolojisi ve Sosyolojisi Üzerine
Şeytanın Notları adlı 8 kitabı bulunmaktadır.